poniedziałek, 3 kwietnia 2017

O mnie ;)






Jestem Maja, mam 14 lat, mieszkam w przepięknym mieście o nazwie Wrocław. Staram się być miła, przyjazna, rozsądna i pomocna dla wszystkich, choć moja przyjaciółka ciągle mi powtarza, że niezbyt mi wychodzi :)  Interesuję się filmami (w sumie wszystkimi gatunkami, oprócz romansów)  i grą na ukulele. Ale moją największą pasją jest czytanie książek. Przeczytałam już "Igrzyska Śmierci", "Władcę Pierścieni" oraz inne serie, w tym mniej popularne, a moją największą miłością jest "Harry Potter" <3 Od paru lat jeżdżę na kolonie z nim związane (jakby co to Queverton). To jest tak jakby mój drugi dom. Poznałam tam przyjaciół na całe życie.  A wracając do mnie (nie, nie jestem egoistką) jestem też trochę leniwa i uwielbiam lody śmietankowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz